गल्छी–त्रिशूली–मैलुङ–स्याफ्रुवेंशी–रसुवागढी सडक

  • त्रिशूली प्रवाह
  • २३ पुष २०७७, बिहीबार १५:३७
Logo of trishuli prawaha

चौमासिकमा लक्ष्यको सय प्रतिशत सफल

विदुर, नेपालको गेम चेञ्जर आयोजनाको रुपमा परिभाषित गल्छी–त्रिशूली–मैलुङ–स्याफ्रुवेंशी–रसुवागढी सडकको स्तरोन्नती गर्ने कार्य दोस्रो चौमासिकमा लक्ष्यको सय प्रतिशत सफलता हासिल गर्दै निर्माण अगाडी बढिरहेको छ ।
नेपालको चीनसँग जोडिएको सडक मध्ये रसुवागढी सडक अहिलेसम्मको छोटो दूरीको सडक हो । सडक स्तरोन्नतीको काम अहिलेसम्म ७० प्रतिशत सकिएको छ । गल्छीदेखि रसुवागढीसम्मको सडकलाई तीन भागमा वर्गीकरण गरेर काम अघि बढिरहेको योजनाको गल्छीदेखि मैलुङ सडकखण्डको निर्माण कार्य ६० प्रतिशत सकिएको छ । स्याफ्रुवेंशी–रसुवागढी सडकखण्डको स्तरोन्नतीको लागि बिजुलीको पोल सार्ने काम र सडक क्षेत्रमा पर्ने अस्थायी तथा स्थायी संरचना हटाउने प्रक्रिया अघि बढिरहेको जानकारी आयोजना कार्यालयले दिएको छ ।

      राष्ट्रिय गौरवको आयोजनामा सुचिकृत भई प्राथमिकता प्राप्त आयोजनाको स्तरोन्नतीको विषयमा राष्ट्रिय योजना आयोगले आन्तरिक मुल्याङ्कन गरेको छ । विदुरमा अन्तक्रिया कार्यक्रम गर्दै राष्ट्रिय योजना आयोगले नेपाल सरकारको प्राथमितामा परेको योजनामा बजेटको कुनै कमि नहुने जनाएको छ । आयोगका उपाध्यक्ष प्राध्यापक डा.पुष्पराज कँडेलले सरकारकै रोजाईको सडकमार्ग भएकाले मुआब्जाको लागि आवश्यक रकम निकासा गर्न अर्थ मन्त्रालयमा पहल गर्ने बताउनु भयो । प्रधानमन्त्री केपी शर्मा ओलीकै चासोको विषयमा रहेको गल्छी सडकमा बजेटको अभाव नहुने उहाँले बताउनु भयो ।

      २०७२ बंैशाख १ गतेदेखि निर्माण कार्य शुरु भएको सडकको गत जेठ ६ गते ट्र¥याक खोल्ने कार्य सम्पन्न भएको थियो । अहिले यो सडकखण्डमा सवारी साधन सञ्चालन भईरहेका छन् । राष्ट्रिय योजना आयोगको मध्यकालीन खर्च संरचना २०७५÷०७६ र २०७७÷०७८ मा उल्लेख भएअनुसार आगामी २०८० भित्र निर्माण तथा स्तरोन्नती हुने उल्लेख छ । अन्तक्रिया कार्यक्रममा विघठित प्रतिनिधीसभा सदस्य नारायणप्रसाद खतिवडाले एउटै आमयोजनाको सडकलाई विभिन्न कित्तामा विभाजन गरी मुआब्जा निकाल्न नहुने बताउनु भयो । गल्छीदेखि रसुवागढीसम्मको ८२ किलोमिटरको सडकमा रहेका सबै प्रभावितलाई राज्यले एउटै ब्यवहार गर्नुपर्ने बताउनु भयो । विदुर नगरपालिकाको पिपलटारदेखि ढुङ्गेसम्मको मुआब्जा विवाद अदालतमा विचाराधिन रहे तापनि सरकारले अहिले नै मुआब्जा दिने निर्णय गर्नुपर्ने उहाँले बताउनु भयो ।

      कार्यक्रममा जिल्ला समन्वय समिति नुवाकोटका प्रमुख सन्तमान तामाङले विकासमा राजनिती गर्न नहुने बताउनु भयो । विकास निर्माणको विषयमा सबै जनप्रतिनिधीको एकै मत भएमा मात्रै योजना कार्यान्वयन र समस्या समाधान गर्न सहज हुने धारणा राख्नुभएको थियो । गल्छी–त्रिशूली–रसुवागढी सडकको विषयमा नुवाकोटका जनप्रतिनिधीको मत विभाजन भएका कारण समस्या समाधान गर्न नसकिएको बताउनु भयो । कार्यक्रममा प्रधानमन्त्री ओलीको भौतिक पुर्वाधार सल्लाहकार गजेन्द्र थपलियाले प्रधानमन्त्रीकै चासोको विषयमा गल्छी–त्रिशूली सडक रहेको बताउनु भयो । हाल तिव्र गतिमा स्तरोन्नती भईरहे तापनि काम नभएको योजनाको रुपमा गल्छी–रसुवागढी सडकलाई हेरिएको बताउनु भयो । गेम चेञ्जर आयोजनाको रुपमा परिभाषित गरी आवश्यक श्रोत र साधन उपलब्धता हुँदा पनि सडक स्तरोन्नतीमा किन ढिलाई भईरहेको छ भनेर चासो राखिएको उहाँले बताउनु भयो ।

      कार्यक्रममा विदुर नगरपालिकाका मेयर सञ्जु पण्डितले जिल्लामा रहेका विकासे अड्डाको आपसी समझदारी नहँुदा विकास निर्माणले गति लिन नसकेको बताउनु भयो । स्थानीय सरोकारवालाको मागलाई ध्यान नदिने सोच र निर्माणस्थलमा वन, विद्युत् प्राधिकरणलगायतका कार्यालयको दादागिरीले निर्धारित समयमा विकास निर्माण हुन नसकेको धारणा उहाँले राख्नुभएको थियो । सामान्य सहजिकरणले नागरिकले सहुलियत पाउने विषयमा समेत विकासे अड्डा चुपचाप बस्ने गरेको उहाँको भनाई थियो । कार्यक्रममा गल्छी–त्रिशूली–मैलुङ–स्याफ्रुवेंशी–रसुवागढी सडक आयोजनाका प्रमुख नारायणदत्त भण्डारीले आयोजनाले ८२ किलोमिटर क्षेत्रभित्र रहेका सबै प्रभावित नागरिकलाई एकै नजरले हेरेको बताउनु भयो । सडक स्तरोन्नतीको क्रममा देखिएका स–साना विवादलाई न्युनीकरण गर्दै अगाडी बढिरहेको बताउनु भयो । सडकमार्गको दायराभित्र पर्ने सबै प्रभावितलाई आयोजनाले मुआब्जा दिने बताउँदै प्रक्रियागत तहमा केही ढिलाई भएको उहाँले बताउनु भयो ।

       सडक स्तरोन्नतीको पछिल्लो कदम उत्साहजनक भईरहेको कार्यक्रममा सहभागीले बताएका छन् । रफ्तारमा चलिरहेको कामलाई निरन्तरता दिंदै तोकिएकै समयमा आयोजना निर्माण सम्पन्न गर्नेतर्फ आयोजना लम्किएको योजना प्रमुख भण्डारीले बताउनु भयो । पछिल्लो चौमासिक रुपमा लिएको लक्ष्य १ सय प्रतिशत सफलता हासिल गर्दै निर्माण अगाडी बढिरहेको उहाँले जानकारी दिनुभयो । सडक स्तरोन्नतीको काम ७० प्रतिशत सकिएको छ । गल्छीदेखि रसुवागढीसम्मको सडकलाई तीन भागमा वर्गीकरण गरेर काम अघि बढाईएकोमा गल्छीदेखि मैलुङसम्मको ६० प्रतिशत काम सकिएको हो । यस्तै स्याफ्रुवेंशी–रसुवागढी सडकखण्डको स्तरोन्नतीको लागि बिजुलीको पोल सार्ने काम र सडक क्षेत्रमा पर्ने अस्थायी तथा स्थायी संरचना हटाउने प्रक्रिया अघि बढाईएको छ ।

       योजनाका अनुसार पिपलटारदेखि बेत्रावतीसम्मको सडकखण्डमा काम भएको छैन । अदालतमा मुद्दा परेपछि यो खण्डको काम तीन महिनादेखि रोकिएको छ । बेत्रावतीदेखि नयाँपुलसम्म सडक चौडा गर्ने, वाल लगाउने, नाला र कल्भर्ट बनाउने काम चलिरहेको छ । बेत्रावती–कालिकास्थान–धुन्चे–स्याफ्रु जोड्ने सडक भन्दा गल्छी–त्रिशूली–बेत्रावती–मैलुङ–स्याफ्रुवेंशी–रसुवागढी सडक २५ किलोमिटर दूरी छुटिन्छ ।